Ми тут
Сервісний відділ:
Відділ продажу: (067) 447-0549 (050) 433-7718
Каталог товарів

ГАРАНТІЯ НА ГАЗОВЕ ОБЛАДНАННЯ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ.

11.06.2019р.
ГАРАНТІЯ НА ГАЗОВЕ ОБЛАДНАННЯ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ. фото

      Придбали  газовий котел і хочете мати гарантію на перший рік його експлуатації?  Щоб отримати гарантію після придбання газового котла або колонки потрібно дотримуватись умов:

    1. При купівлі обладнання ще в магазині потрібно отримати повністю заповнений гарантійний талон – в якому має бути зазначено:

- модель і серійний номер газового обладнання;

- дата продажу;

- підпис продавця або менеджера;

- штамп продавця.

   Гарантійний термін становить 1 рік з дня введення обладнання в експлуатацію, але не більше 18 місяців з дня продажу.

         2. Введення його в експлуатацію офіційним сервісним партнером, сертифікованим до даної марки обладнання, в штаті якого є сертифіковані спеціалісти навчання і допуск на даний вид роботи.

      Послуга пусконалагодження (перший пуск) платна. З дати проведення пусконалагоджувальних робіт настає гарантійний термін згідно умов Виробника. Зобов'язання по виконанню гарантії бере на себе та організація або особа, які здійснили перший запуск обладнання в експлуатацію (за відсутності інших гарантійних угод). Якщо Ви ввели в експлуатацію газове обладнання самі або скористалися послугами приватного майстра, то і робити ремонт в гарантійний період Вам доведеться самим!

     3. При закінченні першого гарантійного року Виробником у більшості надається 30 днів  для проведення платного технічного огляду для продовження гарантії (якщо передбачено Виробником). Про що ставиться відмітка в гарантійному талоні, або складається акт про виконання робіт з технічного обслуговування, один примірник якого також залишається у користувача. Щорічне сервісне технічне обслуговування здійснюється за рахунок клієнта.

Важливо! В яких випадках гарантійні зобов'язання втрачають свою силу:

- недотримання вимог, зазначених в керівництві по установці і експлуатації, використання виробу в цілях, для яких воно не призначене;

- гарантійний талон заповнений не повністю, не вірно, не чітко, якщо є виправлення, відсутні необхідні підписи і печатки або Гарантійний талон загублений.

- введення в експлуатацію не представником офіційного сервісного центру.