iq_energy_t-dim
(067) 447-0549
  • (050) 433-7718
Зв'язатися з нами
Каталог товарів

Сервісне обслуговування котлів, колонок та бойлерів

Однією з найважливіших складових роботи ПП «Теплий Дім ПСП» є обслуговування проданого та змонтованого обладнання.

Багато власників при купівлі імпортних котлів сподіваються на їхню високу якість і забувають про те, що в більшості вони розроблені для вищих стандартів електро- і газопостачання та майже не враховують специфічних українських реалій. Так, тиск в наших газопроводах часто опускається до 6-8 мбар замість встановлених виробником 13 мбар (багато імпортних котлів розраховано на робочий тиск газу 20 мбар). Як результат, пальники не виробляють номінальну потужність або зовсім можуть гаснути. Нестабільність і перепади (від 150 до 280 В) напруги в електромережі, коливання частоти струму, тривала робота при зниженій напрузі просто виводять з ладу електронну автоматику, а наслідки відключення електрики можуть бути ще гіршими. Погана якість теплоносія за відсутності належної водопідготовки призводить до підвищеного утворення накипу і відкладень в теплообмінниках. Ще один чинник - це довший, ніж, наприклад, в Західній Європі, опалювальний сезон і морозні зими.

Специфічна для нашої країни і така практика: купувати найдорожчі котли, економлячи на їхньому обслуговуванні. В більшості своїй, імпортна опалювальна техніка з честю витримує ці випробування, не створюючи особливих проблем власникам перші 2-3 роки експлуатації, навіть, якщо проектування і монтаж виконані не зовсім якісно. Проте відпрацювавши значний період без технічного обслуговування обладнання може потребувати дорого вартісного ремонту із заміною запчастин. 

Перед проведенням сервісного обслуговування складається «Договір на введення в експлуатацію та технічне обслуговування в гарантійний та післягарантійний період», згідно яких надаються послуги.

 

 

Високий професіоналізм співробітників сервісного відділу підтверджується тим, що ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" є офіційним Сервісним центром таких всесвітньо відомих виробників опалювального обладнання як: 

Viessmann, Baxi, Vaillant, Protherm, Nova Florida,  Westen, Airfel, Tiberis, Teplowest, Thermo Alliance.

 

Отримати консультацію з усіх організаційних і технічних питань, пов'язаних з технічним обслуговуванням можна по телефону +38 (066) 370-20-02, +38 (096) 064-60-65 або відправивши Ваше питання на e-mail: t-dim.com.ua@ukr.net вказавши в листі телефон для зв'язку з Вами.

 

Перш, ніж намагатися полагодити котел своїми руками – пам’ятайте : своєчасне звернення до спеціалістів набагато дешевше, ніж усунення наслідків некваліфікованого ремонту.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Крім того, Сервісний центр ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" займається обслуговуванням електричних водонагрівачів. Оскільки, якщо бойлер не чистити, не піклуватися про зменшення накипоутворення - це призведе до сумних наслідків: 

• ТЕН буде постійно перегріватися, що призведе до швидкого його виходу з ладу;

• Запобіжний клапан буде спрацьовувати дуже часто, швидше заб'ється;

• Під час роботи бойлера з'являться сторонні шуми;

• Вода стане нагріватися довше;

• Місячне споживання електроенергії бойлером істотно зросте, а разом з ним виростуть і рахунки на оплату.

Щоб тримати водонагрівач в чистоті найголовніше планувати регулярне технічне обслуговування не рідше 1 разу в рік для бойлерів з «мокрим» теном, та не рідше 1 разу в 2 роки для бойлерів з «сухим» теном.