Сервісне обслуговування котлів, колонок та бойлерів
Однією з найважливіших складових роботи ПП «Теплий Дім ПСП» є обслуговування проданого та змонтованого обладнання.
Багато власників при купівлі імпортних котлів сподіваються на їхню високу якість і забувають про те, що в більшості вони розроблені для вищих стандартів електро- і газопостачання та майже не враховують специфічних українських реалій. Так, тиск в наших газопроводах часто опускається до 6-8 мбар замість встановлених виробником 13 мбар (багато імпортних котлів розраховано на робочий тиск газу 20 мбар). Як результат, пальники не виробляють номінальну потужність або зовсім можуть гаснути. Нестабільність і перепади (від 150 до 280 В) напруги в електромережі, коливання частоти струму, тривала робота при зниженій напрузі просто виводять з ладу електронну автоматику, а наслідки відключення електрики можуть бути ще гіршими. Погана якість теплоносія за відсутності належної водопідготовки призводить до підвищеного утворення накипу і відкладень в теплообмінниках. Ще один чинник - це довший, ніж, наприклад, в Західній Європі, опалювальний сезон і морозні зими.
Специфічна для нашої країни і така практика: купувати найдорожчі котли, економлячи на їхньому обслуговуванні. В більшості своїй, імпортна опалювальна техніка з честю витримує ці випробування, не створюючи особливих проблем власникам перші 2-3 роки експлуатації, навіть, якщо проектування і монтаж виконані не зовсім якісно. Проте відпрацювавши значний період без технічного обслуговування обладнання може потребувати дорого вартісного ремонту із заміною запчастин.
Перед проведенням сервісного обслуговування складається «Договір на введення в експлуатацію та технічне обслуговування в гарантійний та післягарантійний період», згідно яких надаються послуги.
Крім того, Сервісний центр ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" займається обслуговуванням електричних водонагрівачів. Оскільки, якщо бойлер не чистити, не піклуватися про зменшення накипоутворення - це призведе до сумних наслідків:
- ТЕН буде постійно перегріватися, що призведе до швидкого його виходу з ладу;
- Запобіжний клапан буде спрацьовувати дуже часто, швидше заб'ється;
- Під час роботи бойлера з'являться сторонні шуми;
- Вода стане нагріватися довше;
- Місячне споживання електроенергії бойлером істотно зросте, а разом з ним виростуть і рахунки на оплату.
Щоб тримати водонагрівач в чистоті найголовніше планувати регулярне технічне обслуговування не рідше 1 разу в рік для бойлерів з «мокрим» теном, та не рідше 1 разу в 2 роки для бойлерів з «сухим» теном.
Високий професіоналізм співробітників сервісного відділу підтверджується тим, що ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" є офіційним Сервісним центром таких всесвітньо відомих виробників обладнання як:
Viessmann, Bosch, Baxi, Vaillant, Protherm, Nova Florida, Westen, Airfel, Teplowest Ferroli, Thermex, Thermo Alliance, Tenko, Hi-Therm, Aquahot, колонка Львівська
Отримати консультацію з усіх організаційних і технічних питань, пов'язаних з технічним обслуговуванням можна по телефону +38 (066) 370-20-02, +38 (096) 064-60-65 або відправивши Ваше питання на e-mail: t-dim.com.ua@ukr.net вказавши в листі телефон для зв'язку з Вами.
Перш, ніж намагатися полагодити котел своїми руками – пам’ятайте: своєчасне звернення до спеціалістів набагато дешевше, ніж усунення наслідків некваліфікованого ремонту.